מינויי בכירות בהנהלת עמיתים 

גלי סרוגטי מונתה למנהלת חטיבת משאבי אנוש רוויטל פיאדה היכל מונתה למנהלת חטיבת הכספים

 

 

FacebookTwitter Whatsapp
גלי סרוגטי, מנהלת מ״א עמיתים, קרדיט: נטי לויגלי סרוגטי, מנהלת מ״א עמיתים, קרדיט: נטי לוי

11/04/2022 אדם כהן

בכך עולה שיעור הנשים בהנהלת הגוף המוסדי הגדול בישראל ויעמוד על 45%

מינויים חדשים בעמיתים – קרנות הפנסיה הוותיקות. הגוף המוסדי הגדול ביותר בישראל מודיע על מינויי שתי מנהלות בכירות חדשות שהגיעו מהמערכת הבנקאית: גלי סרוגטי מונתה למנהלת חטיבת משאבי אנוש ורוויטל פיאדה היכל מונתה למנהלת חטיבת הכספים. מינויין של רוויטל וגלי מעלה את מספר הנשים בהנהלה ל- 5, שיעור של 45% מתוך 11 חברי וחברות הנהלה בעמיתים בראשות המנכ"ל אפי סנדרוב.

עמיתים מנהל את שמונה קרנות הפנסיה הוותיקות שבהסדר ואת קופות הגמל שלהן וזהו הגוף המוסדי הגדול בישראל במונחי נכסים מנוהלים ובמספר מקבלי הקצבאות. כיום מנהל עמיתים למעלה מ-400 מיליארד שקל עבור כ-900 אלף מבוטחים, ומשלם מדי חודש תשלומי פנסיה בסך של כ-1.3 מיליארד שקל למאות אלפי פנסיונרים. עמיתים הוא אחד מגופי ההשקעה הגדולים במשק, עם השקעות בתחומים מגוונים בהם אנרגיה, תשתיות, טכנולוגיה ונדל"ן, בארץ ובחו"ל.

גלי סרוגטי - מנהלת חטיבת משאבי אנוש 

גלי סרוגטי בעלת 20 שנות ניסיון בתפקידי ניהול ופיתוח בתחום משאבי אנוש, בהם תפקידי מפתח בארגונים גדולים. בתפקידה האחרון ניהלה גלי את משאבי האנוש בבנק אגוד ומלווה את תהליך המיזוג של בנק אגוד לבנק מזרחי טפחות. קודם לכן שימשה כסמנכ"לית משאבי אנוש במסלול האקדמי במכללה למנהל. 

גלי, נשואה ואם ל- 3, בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות מימון ותואר שני במנהל עסקים, מהמסלול האקדמי המכללה למנהל. היא תיכנס לתפקידה בתחילת חודש מאי.

עמיתים נמצאת בתנופה של שינוי ארגוני, בין היתר לאור העובדה כי לאחרונה חתמו ההסתדרות, הנהלת עמיתים וועד העובדים על הסכם קיבוצי מיוחד שכולל שינויים במבנה הארגוני ויאפשר לעמיתים הטמעת טכנולוגיות מתקדמות וכניסה לפעילויות חדשות. זאת לצד תוספות שכר לעובדים ותנאי פרישה לעובדים ותיקים (במסגרת תהליך התייעלות תפעולית).

רוויטל פיאדה היכל, מנהלת כספים עמיתים, קרדיט: יח״צ


רוויטל פיאדה היכל - מנהלת חטיבת הכספים

רוויטל מצטרפת לעמיתים לאחר קריירה ארוכה ומגוונת של כ - 28 שנה בבנק לאומי בשורה של תפקידים בארץ ובחו"ל. בתפקידה האחרון כיהנה רוויטל כמנהלת אגף דוחות כספיים וחשבונאות מערכות מידע וכחברה בפורום ההנהלה המורחב של בנק לאומי. במסגרת זו הייתה אחראית רוויטל, בין היתר, על הכנת הדוחות הכספיים של קבוצת לאומי וכן על בנית תשתיות מיכוניות פיננסיות לתמיכה בפעילות העסקית של הבנק. במקביל, כיהנה כיו"ר הדירקטוריון במספר חברות בנות בקבוצת לאומי.

רוויטל, נשואה ואם ל- 3, בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות בחשבונאות ומימון ותואר שני בהצטיינות במנהל עסקים בהתמחות במימון, מהמסלול האקדמי המכללה למנהל.

מינוי זה כפוף לאישור הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון.