פורום מנהלי הסדרים פנסיוניים נפרד מעקיבא קלימן ובחר הנהלה חדשה 

בראשות הפורום יעמוד ליאור רביב מנכ"ל מבטח סימון

 

 

FacebookTwitter Whatsapp
מימין לשמאל: ליאור רביב, אוריאל לין, עקיבא קלימן, צילום: ליאת מנדלמימין לשמאל: ליאור רביב, אוריאל לין, עקיבא קלימן, צילום: ליאת מנדל

25/01/2024 מורן שקד

אמש (24.1.2024) התקיימה אסיפה כללית של פורום מנהלי הסדרים פנסיונים שבאיגוד לשכות המסחר, בה נבחרה הנהלת הפורום שתוביל את הפעילות בשנים הקרובות. במקביל, חברי הפורום נפרדו מעקיבא קלימן, מנכ"ל סוכנות תמורה, שכיהן כיו"ר הפורום משנת 2014 ואחלו לו הצלחה בדרכו החדשה.

לתפקיד יו"ר הפורום, נבחר פה אחד ליאור רביב, מנכ"ל סוכנות מבטח סימון. ליאור בן 45 נשוי ואב ל-4 בנות, מכהן כמנכ"ל מבטח-סימון מאז יולי 2022. לפני כן כיהן במשך כ-18 שנים במגוון תפקידים במגדל חברה לביטוח, בכללם כמשנה למנכ"ל, מנהל חטיבת הלקוחות וערוצי הפצה וקודם לכן כסמנכ"ל מערך תפעול חיסכון ארוך טווח. ליאור בעל תואר ראשוןB.Sc  בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת תל אביב ותואר שניM.B.A  במנהל עסקים בהצטיינות מאוניברסיטת בר אילן.

בנוסף, נבחרו כחברי הנהלת הפורום:

איציק עוז, מנכ"ל אגם לידרים סוכנות לביטוח.

יעקב אלון, מנכ"ל שגיא-יוגב סוכנות לביטוח.

אמנון גור, מנכ"ל ובעלים גור קבוצת ביטוח.

כחברי ועדת הביקורת נבחרו:

רן קלי, יו"ר קבוצת קלי.

אסף גבאי, סמנכ"ל גבאי סוכנות לביטוח.

ליאור רביב הודה לחברי הפורום על האמון שנתנו בו להובלת פעילות פורום מנהלי הסדרים פנסיוניים וציין: "אנו נמצאים בפתחה של תקופה מאתגרת. חברי הפורום מטפלים כיום בכ-75% מההסדרים הפנסיוניים במשק, ומשמשים כגורם המקצועי המייצג בפני מקבלי ההחלטות במשרד האוצר, ברשות שוק ההון ובכנסת ישראל, את ההשלכות לעובדים ולמעסיקים, בכל הנוגע לחיסכון ארוך טווח ולתוכניות פנסיוניות בישראל. מנהלי ההסדרים הפנסיוניים הם קבוצת האיכות של הענף הפנסיוני והם המובילים בשירות, במקצועיות, בטכנולוגיה, ובהגנה על פרטיות המבוטחים, אני מודה לעקיבא על הובלת הפורום בעשור האחרון ומתחייב להמשיך ולפעול לקידום הנושאים הרבים שעל סדר היום."

עקיבא קלימן הודה לחברי הפורום על שיתוף הפעולה המצוין לאורך השנים, ובייחוד לחברי ההנהלה המצומצמת, איציק עוז ואמנון גור. קלימן ציין כי "פורום מנהלי הסדרים פנסיוניים הינו כיום הגוף המוביל בנושא הפנסיוני בישראל.  אני מברך את ליאור רביב ומשוכנע כי הפורום ימשיך לקדם את תוכניות החיסכון הפנסיוני של אזרחי ישראל. חשוב להציג לשר האוצר תוכניות פנסיוניות מודרניות, נוספות לקרן הפנסיה, כך שהמבוטחים יוכלו להתאים את בחירת התוכניות הפנסיוניות למצבם האישי. בנימה אישית אני מבקש לציין את פועלו של נשיא איגוד לשכת המסחר, עו"ד אוריאל לין, שסייע רבות לפורום ב-10 השנים האחרונות."