דירקטוריון מגדל מקפת אישר את מינויו של עמית אורון למנכ״ל מקפת 

במסגרת תהליך ארגון מחדש בחברה

 

 

FacebookTwitter Whatsapp
עמית אורון, קרדיט: באדיבות מגדלעמית אורון, קרדיט: באדיבות מגדל

05/07/2021 קרן מרדכי

דירקטוריון מגדל מקפת אישר את מינוי עמית אורון למנכ"ל מקפת. במסגרת רה-ארגון בחטיבת חיסכון ארוך טווח ומתוך מטרה למקסם את הסינרגיה בין זרועות החיסכון ארוך הטווח של הקבוצה, ישמש אורון כמנכ"ל מקפת במקביל לתפקידו הנוכחי בו הוא משמש מזה כשנה וחצי, כמנהל חטיבת חיסכון ארוך טווח בקבוצת מגדל, הכוללת את פעילות מקפת. המינוי כפוף לאישור רשות שוק ההון, ביטוח וחסכון במשרד האוצר.

מינויו של אורון אושר בהמשך להודעתו של מנכ"ל מקפת הנוכחי, אפי סנדרוב, המכהן בתפקידו מזה כשלוש שנים, בנוסף לעוד כ-13 שנה בתפקידים שונים במקפת, על רצונו לסיים את תפקידו בעקבות מינויו למנהל המיוחד של עמיתים, קרנות הפנסיה הוותיקות. 

מגדל הינה החברה הגדולה והמובילה בתחום חיסכון ארוך טווח בישראל. במסגרת תהליך ארגון מחדש בחטיבת החיסכון ארוך הטווח בקבוצה, תמשיך הקבוצה להרחיב את סל שירותיה בתחום זה, המהווה תחום מרכזי בפעילותה ותמשיך לתת דגש על שילוב מוצרים פנסיוניים בהתאמה אישית לצרכיו של כל לקוח ולקוח. 

מגדל מקפת הוקמה בשנת 1995 ובשנת 2004 נרכשה השליטה בה על ידי מגדל ביטוח. מגדל מקפת מנהלת כיום את כל קרנות הפנסיה (ותיקות וחדשות) ואת כל קופות הגמל וקרנות ההשתלמות של קבוצת מגדל. למגדל מקפת כ- 1.3 מיליון לקוחות והיא מנהלת נכסים בהיקף של כ-115 מיליארד ש"ח. החברה גובה דמי גמולים בהיקף של מעל 9 מיליארד ש"ח לשנה. 

אורון (50, נשוי + 2) משמש בתפקידים בכירים בקבוצת מגדל מזה למעלה מ- 5 וחצי שנים, כאמור, בתפקידו הנוכחי משמש כמנהל חטיבת חיסכון ארוך טווח מזה שנה וחצי. אורון, רואה חשבון במקצועו, בעל ותק של למעלה מ-20 שנה בענף הביטוח ושימש בעבר כחשב בכלל ובהראל וכסמנכ"ל ביטוח פנסיה וגמל בחברת איילון. לאורון תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א. 

רן עוז, מנכ"ל מגדל ביטוח ויו"ר מגדל מקפת, ציין כי "אני מבקש להודות לאפי סנדרוב על תרומתו הענפה לקבוצת מגדל לאורך השנים ולאחל לו הצלחה רבה בדרכו החדשה. בימים אלה, אנו מסיימים תהליך חשיבה שבסופו יתבצע ארגון מחדש של חטיבת החיסכון ארוך הטווח. מינוי עמית אורון, כמי שמוביל את החטיבה בהצלחה רבה בשנה וחצי האחרונות, לתפקיד מנכ"ל מקפת הינו מהלך טבעי ואין לי ספק שניסיונו העשיר וכישוריו הרבים יאפשרו לנו לבצע את המשימות העומדות על הפרק על הצד הטוב ביותר".

עמית אורון, מנהל חטיבת חיסכון ארוך טווח בקבוצת מגדל ומנכ"ל מקפת הנכנס, מסר: "אני מודה לדירקטוריון מגדל מקפת על האמון בי ומבקש להודות לאפי סנדרוב על עבודתו המאומצת והישגיו לאורך השנים. כגוף חיסכון ארוך טווח המנהל מעל 270 מיליארד שקל המיועדים ברובם הגדול לחיסכון פנסיוני, אני מתייחס בחרדת קודש לגודל האחריות המוטלת על כתפי ועל כתפי החטיבה. נמשיך לפעול בזהירות המירבית ומתוך מטרה להציע ללקוחותינו מוצרים חדשניים ומתקדמים בתחום חיסכון ארוך טווח".