חגי אורן מונה למנכ"ל הגמל והפנסיה בבית ההשקעות מיטב דש 

 

 

FacebookTwitter Whatsapp
חגי אורן, צילום: יפעת פארחגי אורן, צילום: יפעת פאר

01/11/2021 מורן שקד

בית ההשקעות מיטב דש הודיע כי חגי אורן מונה לתפקיד מנכ"ל הגמל והפנסיה בבית ההשקעות מיטב דש. אורן ייכנס לתפקיד ב-1.12.2021 בכפוף לאישור רשות שוק ההון ויחליף את טדי לין שכיהן בתפקיד מאז שנת 2014.

אורן (42) בעל ניסיון רב בתחום ההשקעות וההשקעות הלא סחירות, וכן בתחום התפעול, הרגולציה וניהול הסיכונים; מילא במיטב דש שורה של תפקידים בתשע השנים האחרונות. בתפקידו האחרון, כיהן מאז שנת 2015 כסמנכ"ל אכיפה וניהול סיכונים בבית ההשקעות מיטב דש. שנה לאחר מכן מונה לנהל גם את יחידת תפעול ההשקעות והאשראי בחיסכון ארוך טווח של הקבוצה. 

בשנה האחרונה הציגה מיטב דש ביצועים חזקים בגמל ובפנסיה כאשר תחום חיסכון ארוך הטווח, והפנסיה בפרט, מהווים מנוע צמיחה משמעותי לחברה. לאחרונה פורסם כי מיטב דש זכתה פעם נוספת במכרז להקמת קרן פנסיה נבחרת. בנוסף, רכשה החברה מוקדם יותר השנה את קרנות הפנסיה של הלמן אלדובי, ובכך הביאה לגידול משמעותי בהיקף ניהול הנכסים של החברה בתחום הפנסיה.

אורן, חבר ועדת ביקורת באיגוד בתי ההשקעות, כיהן קודם לכן כיועץ המשפטי של אקסלנס גמל הפנסיה וכן כיועץ המשפטי של חטיבת ההשקעות באקסלנס.

אורן סיים תואר ראשון במשפטים ותואר ראשון במנהל עסקים בהצטיינות מהמרכז הבינתחומי בהרצליה. בנוסף, סיים בהצטיינות תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן.

אילן רביב, מנכ"ל בית ההשקעות מיטב דש, ציין: "כמי שצמח בתוך הבית ומביא מניסיונו וכישוריו הרבים, אנו רואים בחגי מועמד טבעי למילוי התפקיד. חגי הוא מהמנהלים המוערכים והמקצועיים ביותר ואני משוכנע כי ידע להצעיד את חברת הגמל והפנסיה במסלול אותו התוונו, תוך ניצול המומנטום החיובי והמשך הובלת תחום חיסכון ארוך הטווח בשוק. אני מבקש בהזדמנות זו להודות לטדי על תרומתו ועבודתו המסורה לאורך השנים."

חגי אורן מסר כי: "לאחר תשע שנים בקבוצת מיטב דש וכמי שצמח והתפתח בתפקידי ניהול שונים, אני גאה ונרגש לעמוד בראש אחת מחברות הגמל והפנסיה המובילות בישראל, ולהצעיד את החברה ביחד עם צוות העובדים המסור וההנהלה המצוינת להצלחות ואתגרים נוספים".