קמפיין מיטב בית השקעות נבחר ע"י פלטפורמת X לסיפור הצלחה 

הקמפיין של בית השקעות מיטב, "עולם ההזדמנויות", הציג הצלחה מעל למדדים בפלטפורמה הפופולרית

 

 

FacebookTwitter Whatsapp
הקמפיין של בית השקעות מיטב, עולם ההזדמנויות, צילום: טמיר וקסלרהקמפיין של בית השקעות מיטב, עולם ההזדמנויות, צילום: טמיר וקסלר

18/09/2024 מורן שקד

המדיה החברתית הבינלאומית X של אילון מאסק, בחרה להציג את הקמפיין של בית ההשקעות מיטב שהגיע לתוצאות יוצאות דופן. בית ההשקעות מיטב השיק את קמפיין "עולם ההזדמנויות" שלו בפלטפורמת X במטרה ממוקדת: למקסם את המודעות למותג בקרב קהלים בעלי ידע פיננסי ולהגיע לקהלים חדשים. המטרה העיקרית של הקמפיין הייתה ללכוד תשומת לב, למשוך את קהל היעד שלהם ולבסס את המותג מיטב כבחירה מובילה לשירותים פיננסיים בישראל. הצורך היה להעלות את המודעות למותג ולהגיע לקהלים חדשים באמצעות הקמפיין תוך הצגת המגוון הרחב של החברה של פתרונות השקעות, מסחר, חיסכון ומימון.

כדי להגיע ליעדים, מיטב הטמיעה אסטרטגיה רב-שלבית באמצעות מודעות ה-Takeover של X לחשיפה ראשונית מקסימלית. לאחר שהצליחה למשוך את תשומת הלב, הקמפיין עבר למודעות מבוססות ביצועים, תוך שימוש במודעות וידאו כדי למשוך את הצופים עם תוכן משכנע, ומודעות תמונה לחיזוק מסרים מרכזיים והצעות מוצרים.

גישה זו שכללה מספר רבדים אפשרה למיטב לשמור על מומנטום לאורך כל הקמפיין. באמצעות כלי הפרסום המתקדמים של X, בית ההשקעות מיטב הציג חשיפה מעבר ליעדים, והשיג עלייה בהופעות ובצפיות בסרטונים.

הקמפיין הניב תוצאות יוצאות מן הכלל ומעל הציפיות באופן משמעותי. תוך 24 שעות בלבד, מיטב השיגה 390,000 הופעות, שהיו 18% מעל הרף שלהם. תוכן הווידאו פעל בצורה יוצאת דופן, ויצר פי 9 יותר צפיות מהמדד הראשוני. 

בנוסף, העלות לצפייה בסרטון הופחתה פי 9 בהשוואה ליעד, מה שממחיש את היעילות של הקמפיין. תוצאות מרשימות אלו הדגישו את הצלחת הגישה הטקטית של מיטב להגברת המודעות למותג ולשיתוף הקהל שלהם. ב- X  כתבו כי סיפור הצלחה זה מדגים כיצד גישה טקטית המבוססת על נתונים יכולה להביא לתוצאות יוצאות דופן בזירה פיננסית  תחרותית ביותר.

אמנון גולן, סמנכ״ל שווק מיטב בית השקעות, צילום: טמיר וקסלר

אמנון גולן, סמנכל שיווק, מיטב בית השקעות: "הקמפיין הרחב שלנו ב-X מציג כיצד גישה פורצת דרך לא רק סוללות את הדרך אלא גם מניבות תוצאות יוצאות דופן. כאשר חדשנות מתכנסת למיקוד אסטרטגי, הפעילות לא רק מצליחה - היא משגשגת".