חברת פרופיט שירותים פיננסים נבחרה לנהל את מרכז תכנון הפרישה של לשכת יועצי המס 

במסגרת שיתוף פעולה זה, פרופיט תעניק ליווי והכוונה מקצועית ליועצי המס ולקוחותיהם בנושא פרישה ותכנון נכון לקראת ובמהלך תקופה מכרעת זו

 

 

FacebookTwitter Whatsapp

20/06/2018 עידו אסייג

חברת 'פרופיט שירותים פיננסים' מקבוצת פסגות הודיעה על שיתוף פעולה עם לשכת יועצי המס בישראל, בראשותו של ירון גינדי, לפיו החברה נבחרה לנהל את מרכז תכנון הפרישה של לשכת יועצי המס.

בראש המרכז עומדת ענת קלדרון, אשר הקימה את מרכז הפרישה בפרופיט לפני כשנתיים. בעברה הקימה וניהלה את כל תחום הגיל השלישי ותכנון פרישה במנורה מבטחים, ניהלה את מערך הפרמיום והסדרי תגמול בכירים וליוותה את בכירי המשק הישראלי במבטח סיימון מקבוצת מגדל.

במסגרת שיתוף פעולה זה, פרופיט תעניק ליווי והכוונה מקצועית ליועצי המס ולקוחותיהם בנושא פרישה ותכנון נכון לקראת ובמהלך תקופה מכרעת זו.

חברת 'פרופיט שירותים פיננסים' מקבוצת פסגות הינה אחת מקבוצות הביטוח, הפנסיה והפיננסים הגדולות והמקצועיות בישראל, עם למעלה מ-180 סוכנים ומתכננים פיננסיים בעלי רישיון מטעם משרד האוצר ומעל 15 מיליארד ש"ח נכסים מנוהלים של לקוחות.

החברה מעניקה מכלול רחב של שירותים פיננסיים, ביטוח פנסיוני ומוצרי סיכונים – הכל תחת קורת גג אחת.

אסף בנאי, בעלים ומנכ"ל משותף של חברת פרופיט: "אני שמח וגאה שלשכת יועצי המס זיהתה את המקצועיות של פרופיט בכלל ושל המרכז לתכנון ולפרישה בהובלתה של ענת קלדרון בפרט, ובחרה בנו לנהל את מרכז תכנון הפרישה של הלשכה. אני סמוך ובטוח ששיתוף פעולה זה יאפשר להביא את בשורת תכנון הפרישה וחשיבותה ליועצי המס ולציבור הרחב״

ירון גינדי, נשיא לשכת יועצי המס בישראל: "לשכת יועצי המס מברכת  על שיתוף הפעולה עם פרופיט. שנבחרה מתוך הכרה במקצוענות  ובניסיון הנרחב של החברה בתכנון פרישה והכל מתוך ידיעה כי שיתוף פעולה זה יטיב עם קהל יועצי המס ולקוחותיהם".

 
 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המופיעות במייל זה מועברים במסגרת תכתובת כללית, ואין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של נמען במייל זה, אין לראות בהם הצעה כלשהי, שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל נמען למייל זה – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע המופיע במייל זה, עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות במייל זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי בדברים נשוא מייל זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. משה מימון לא יהא אחראי בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש באמור במייל זה, אם יגרמו.