חברת אינפיניטי גמל ופנסיה של אמיר איל, משיקה קרן פנסיה נבחרת  

קרן הפנסיה הנבחרת של אינפיניטי תושק ותעלה לאוויר במועד, על פי תנאי המכרז, מחר בתאריך 1.4.2022

 

 

FacebookTwitter Whatsapp
אמיר אייל מייסד ומנכל אינפיניטי צילום יחצאמיר אייל מייסד ומנכל אינפיניטי צילום יחצ

01/04/2022 עומר רגב

חברת אינפיניטי גמל ופנסיה, משיקה קרן פנסיה נבחרת עם תנאים מותאמים לכלל האוכלוסייה באופן שוויוני.

הודעת חברת אינפיניטי:

שמחים להודיע על הקמת קרן הפנסיה החדשה של אינפיניטי, כפועל יוצא של זכייתנו במכרז רשות שוק ההון והביטוח להקמת קרן פנסיה נבחרת (ברירת מחדל) לפני מספר חודשים.
קרן הפנסיה הנבחרת של אינפיניטי תושק ותעלה לאוויר במועד, על פי תנאי המכרז, מחר בתאריך 1.4.2022.

קרן הפנסיה הנבחרת של חברת אינפיניטי גמל ופנסיה, תביא בשורה לכלל שכבות האוכלוסייה: בדמי ניהול אטרקטיביים ביותר ושווים לכולם, ובשירות יעיל ומצטיין הזוכה לדרוג מוביל של רשות שוק ההון.


אמיר איל יו"ר קבוצת ההשקעות אינפיניטי אומר היום לכתב FUNDER: "אנו גאים להשיק את קרן הפנסיה המשתלמת ביותר בישראל. אינפיניטי גמל ופנסיה, תספק איכות שירות ורמת תפעול שזכו למקומות הראשונים בדרוג רשות ההון, ותוצאות מבוססות מחלקת השקעות מצטיינת ומובילה בשוק"
אמיר מוסיף: "אנו גאים בצוותים המקצועיים הרבים של אינפיניטי, שהצליחו להקים ולהפעיל קרן פנסיה על המורכבות הרבה שלה, בתוך זמן שיא של חודשים ספורים מרגע הזכיה במכרז רשות שוק ההון"

ערן כהן - מנכ"ל אינפיניטי גמל ופנסיה: "אנו גאים להשיק את קרן הפנסיה המשתלמת ביותר בישראל עם השירות המקצועי ביותר. הלקוחות בעבורנו נמצאים במקום הראשון ואנו פועלים על מנת לקדם את ערך השוויון והנגישות בעבור כל אזרח במדינה".

אינפיניטי גמל ופנסיה הינה חלק מקבוצת ההשקעות אינפיניטי, המעניקה, בין היתר, מגוון שירותים פיננסיים ופנסיוניים, בשנים האחרונות ובמיוחד בשנת 2021, החברה הציגה תשואות מובילות במגוון רחב של מסלולי השקעה.