חברת Blue תספק למבוטחי שירביט שירותי דרך וגרירה 

מחליפה את חברת זברה, לאחר שפעילותה של האחרונה הופסקה בתחילת השנה. אייל גורן, מנכ"ל Blue: "מחויבים להנגיש גם למבוטחי שירביט את החדשנות הטכנולוגית ואת חווית השירות המזוהות עמנו"

 

 

FacebookTwitter Whatsapp
אייל גורן, מנכ״ל חברת Blue, צילום: יח״צאייל גורן, מנכ״ל חברת Blue, צילום: יח״צ

09/05/2022 מיכאל לוי

שירביט מבית הראל חברה לביטוח בחרה ב-Blue כספקית שירותי דרך, גרירה ורכב חליפי למבוטחי החברה בביטוח רכב. בכך מחליפה Blue את הספקית הקודמת של שירביט בביטוח כללי, חברת זברה. כזכור, זברה נכנסה להקפאת הליכים במהלך ינואר השנה ובפברואר נסגרה סופית. 

מחברת Blue נמסר כי "בחודש האחרון השקיעה החברה מאמצים מערכתיים רבים בכדי להיערך באופן המיטבי לקליטה מהירה וחלקה של מבוטחי שירביט. לשמחתנו, החוסן הארגוני, המקצועיות המוכחת והתשתיות המתקדמות אפשרו לנו לעמוד ביעדים באופן מלא ובזמני תגובה קצרים". 

בתוך כך, הודיעה Blue רק לאחרונה על השקת צ'ט-בוט חכם למבוטחים, לצורך פתיחת קריאת שירות מהירה, פשוטה וקלה ברכב. "ערוץ השירות הדיגיטלי החדש הינו חלק מפיתוחים נרחבים שביצעה Blue  בשנה האחרונה, במטרה להוביל את שירותי הביטוח הכללי מעולם ישן לעולם חדש ומתקדם, המושתת  על חוויית שירות 360 מעלות למבוטחים ברכב ובדירות", הבהירו בחברה. 

עוד צוינו על-ידי החברה ערוצים מתקדמים נוספים העומדים לרשות המבוטחים, בהם שירות בוואטסאפ עם נציג אנושי, שירות צ'ט-וידאו בזמן אמת מבית הלקוח בנזקי מים וצנרת בדירות, מערכת דיגיטלית לפתיחת קריאה ולמעקב אונליין אחר סטטוס הטיפול, אתר אינטרנט נגיש ומתקדם, הטמעת מרכזייה טלפונית המתקדמת בתחומה, מוקד חירום ועד להקמת מוקדי תביעות ליליים ממותגי סוכנויות, עבור לקוחות של סוכנויות ביטוח אלמנטריות גדולות.

אייל גורן, מנכ"ל Blue: "החברה פועלת מתוך מיקוד עסקי ומתוך חתירה חסרת פשרות למתן ערכים מוספים ייחודיים למבוטח, החל מפתיחת התביעה או קריאת השירות ועד להשלמת הטיפול. משכך, אנו מובילים בעקביות תהליכים סינרגטיים חדשניים בענף, המציבים את שירותי הביטוח הכללי כחלק מההיי-טק של הענף. בשורה זו מגיעה עתה גם למבוטחי שירביט ומחובתנו להנגיש עבורם את החדשנות הטכנולוגית ואת חווית השירות המזוהות עמנו".