איילון משיקה אזור אישי חדש לשדרוג השירות ללקוחותיה בפלטפורמות הדיגיטל  

הפלטפורמה מלווה את לקוחות איילון בדיגיטל לאורך שלבי מסע המבוטח

 

 

FacebookTwitter Whatsapp
אלינור לוינסון גפני, קרדיט: יאנה טובביןאלינור לוינסון גפני, קרדיט: יאנה טובבין

05/12/2021 מיכאל לוי

איילון חברה לביטוח ממשיכה למקד משאבים בהטמעת חידושים טכנולוגיים ודיגיטליים מתקדמים לשירות סוכניה ולקוחותיה והשיקה לאחרונה ממשק אזור אישי חדשני לשדרוג השירות ללקוחותיה בדיגיטל. האזור האישי החדש מלווה את לקוחות איילון מיד לאחר רכישת הפוליסה באמצעות סוכן ומספק מידע ושירותים לאורך כל מסע הלקוח.

פלטפורמת הדיגיטל החדשה פותחה על ידי אגף מערכות מידע של איילון לאחר מחקר וניתוח מעמיק של צרכי הלקוחות, תוך מתן דגש מיוחד לפשטות תפעולית וידידותית למשתמש ושימוש בשפה איורית הכוללת אייקונים המנגישים ללקוחות את המידעים השונים. השפה התקשורתית משתמשת במסרים אישיים, בשפה המובנת ללקוח והפלטפורמה כולה מונגשת לאנשים עם מוגבלויות שונות.

באיילון מציינים כי כחלק מחידוש הממשק, הקפידה החברה גם להטמיע שורה של פיצ'רים חדשים לשדרוג החוויה השרותית-דיגיטלית של לקוחותיה כגון כפתור ייעודי להצגת כיסויים מהפוליסה המייתר את הצורך להיכנס לפוליסה עצמה, תהליך הגשת תביעת בריאות כולל סילוק אוטומטי באופן דיגיטלי ומיידי, אפשרות לבקשת הצעות למוצרים משלימים המגיעה ישירות לסוכן ועוד. תכנון ואפיון המסכים והמיקרוקופי של הממשק החדש בוצע ע"י חברת הייעוץ BO – Business Online והעיצוב הגרפי בוצע ע"י סטודיו העיצוב זמינגו. 

אלינור לוינסון גפני, מנהלת הדיגיטל והחדשנות באיילון מציינת כי: "אנו רואים חשיבות רבה במתן מידע מובן ושירות נגיש ללקוחותינו. הפלטפורמה החדשנית שפיתחנו מאפשרת ללקוחות להבין טוב יותר את זכויותיהם, לתקשר איתנו בצורה קלה ומותאמת אישית ולבצע יותר פעולות, במקום  אחד ובקלות. האיזור האישי החדש מרחיב עוד יותר את שורת הכלים הדיגיטליים שאיילון פיתחה בשנים האחרונות ומצטרף לבוט, לווטסאפ ולשירותים דיגיטליים נוספים שפיתחנו לטובת הסוכנים והלקוחות שלנו".

לוינסון גפני הדגישה כי "במקביל לעליית הפלטפורמה לאוויר, אנו עובדים על גרסאות עתידיות שירחיבו את השירותים והפעולות עוד יותר".
 
רונן אהוביה, מנהל פיתוח טכנולוגיות דיגיטל וחדשנות מציין כי: "האזור האישי פותח במסגרת תהליכי עבודה אג'יליים שהטמענו בקבוצת פיתוח הדיגיטל, מה שאפשר עלייה לאוויר של תוצרים מהירים מאוד, תוך שמירה על גמישות וכל זאת מבלי לוותר על רמת האיכות והאבטחה הנוקשה, שהיא חלק מסטנדרט הפיתוח של הדיגיטל באיילון.

במסגרת הפרויקט הטמענו תשתיות מתקדמות לניהול נתונים, שירותים וממשקים ושדרגנו משמעותית את פלטפורמת הדיגיטל של החברה".

אסף דותן, מנכ"ל חברת הייעוץ BO-ֿBusiness Online המלווה את איילון בטרנספורמציה הדיגיטלית ציין: "תכננו את האזור האישי החדש בחשיבה אדפטיבית ממוקדת לקוח. בכל שלב הלקוח יראה מסך שונה שמתאים את עצמו לצרכיו באותה נקודת הזמן, בהתאמה למוצרי הביטוח שלו ולפעולות הרלוונטיות לו באותו הרגע".

לגרף איילון לחצו כאן

20 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 11.57 מיליון באיילון
קרנות נאמנות שמחזיקות את איילון. לרשימה המלאה