מגדל משיקה תהליך הצטרפות דיגיטלי לעצמאיים פנסיה, גמל והשתלמות 

 

 

FacebookTwitter Whatsapp

06/07/2017 קרן מרדכי

   
 
  • הפיתוח הדיגיטלי החדש מבית מגדל יאפשר לעצמאים להצטרף בלחיצת כפתור לתכנית החיסכון הפנסיוני השונות, בהתאם לצרכיהם ולפי בחירתם. התהליכים הדיגיטליים החדשים מבית מגדל מאפשרים לציבור העצמאיים לדאוג לעצמם לחיסכון פנסיוני באופן פשוט וידידותי,  מכל מקום, בכל זמן ומכל מכשיר – אתר אינטרנט, טלפון נייד, טאבלט.

  • ההצטרפות הדיגיטלית לתכניות החיסכון הפנסיוני במגדל מסייעת לציבור העצמאים לעמוד בחובת ההפקדה לפנסיה שחלה עליהם מינואר השנה.

  • תהליך ההצטרפות הדיגיטלי לעצמאיים במגדל, מגיע זמן קצר לאחר שהחברה השיקה תהליך הצטרפות דיגיטלי לתכניות פנסיה עבור ציבור השכירים בישראל.

  • אמיל וינשל, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה במגדל: "כחברת הביטוח הפנסיוני הגדולה בישראל, מגדל מפתחת ערוצי שירות ומכירה בעלי ערך רב, בהתאם לדפוסי ההתנהלות של הלקוחות בעידן הדיגיטלי ולצורך הפניית יותר זמן וכלים מתקדמים לסוכני הביטוח. בכך, נפתחים בפני הסוכנים הזדמנויות חדשות לטובת מיצוי הפוטנציאל העסקי האדיר שטמון בשיתוף הפעולה עם מגדל בתחומי הפנסיה והפיננסיים, כמו בשאר תחומי הפעילות המשותפים"

  • תומר רובינשטיין, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי במגדל והאחראי על תחום הדיגיטל בקבוצה: "מגדל הביאה את הדיגיטל לעולם הביטוח וממשיכה לתת מענה דיגיטלי מיטיבי ומתקדם לצורכי לקוחותיה, לרבות ציבור העצמאיים בעת הצטרפותם לפנסיית חובה או למסלול חיסכון פנסיוני המותאם באופן אישי. זאת באמצעות פלטפורמות רב-ערוצית הנותנת דגש רב לקלות, לפשטות וליעילות שבתהליכים הניתנים לביצוע באופן עצמאי, מכל מקום ובכל זמן"

עולם הפנסיה הדיגיטלי של מגדל נפתח מעתה גם לעצמאיים. בימים אלה השיקה החברה שירות דיגיטלי החדש, המאפשר לעצמאיים בישראל להצטרף און-ליין, בלחיצת כפתור בלבד, למגוון תכניות הפנסיה, הגמל וההשתלמות שמעמידה הקבוצה ללקוחותיה.

ההצטרפות הדיגיטלית לתכניות פנסיה במגדל אף עושה מעתה לעצמאיים את החיים יותר קלים – וזאת לאור חובת ההפקדה לפנסיה שחלה עליהם מינואר השנה.

במסגרת זו, יוכל העצמאי לבחור להצטרף און-ליין לתכניות של "מגדל מקפת", "מגדל השתלמות" ו/או לקופות הגמל לתגמולים ופיצויים שמנהלת מגדל, בהתאם  לצרכיו ולבחירתו האישית. כל זאת באופן עצמאי, מכל מקום, בכל זמן ומכל מכשיר – אתר אינטרנט, טלפון נייד או טאבלט.

תהליך ההצטרפות הדיגיטלי לעצמאיים במגדל, מגיע זמן קצר לאחר שהחברה השיקה  תהליך הצטרפות דיגיטלי לתכניות פנסיה עבור ציבור השכירים בישראל.

מאחורי הפיתוחים הדיגיטליים החדשים של מגדל, לשכירים ולעצמאיים, עומדת מגדל טכנולוגיות. חטיבת הטכנולוגיות בקבוצה פיתחה את השירות תוך שימוש בכלים המשוכללים ביותר, על מנת לספק את המוצר הטכנולוגי ברמה הגבוהה ביותר בתחום.
בתוך כך, ההצטרפות הדיגיטלית היא חלק מהמהפכה הדיגיטלית שמובילה מגדל בשנים האחרונות בעולם הביטוח והפנסיה בישראל. כך, מאות אלפי לקוחות כבר הצטרפו ל"מגדל שלי", האזור אישי באתר מגדל, ועשרות אלפי לקוחות מבצעים בו מדי חודש פעולות רבות און-ליין ובאופן עצמאי. לדוגמה: עוברים בין מסלולי השקעה, בודקים את מצב התביעה, מגישים בקשה לפדיון, מעדכנים כתובת, עוקבים אחרי התשואות, מדפיסים הצהרות הון ואישורי מס, מחשבים בקלות עלויות ביטוח משכנתא או סכום חיסכון צפוי לאורך תקופה מוגדרת, מצטרפים אינטרנטית לתכנית החיסכון "גמל להשקעה"  ועוד.

לדברי אמיל וינשל, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה במגדל, "כחברת הביטוח הפנסיוני הגדולה בישראל, מגדל מפתחת ערוצי שירות ומכירה בעלי ערך רב, בהתאם לדפוסי ההתנהלות של הלקוחות בעידן הדיגיטלי ולצורך הפניית יותר זמן וכלים מתקדמים לסוכני הביטוח. בכך, נפתחים בפני הסוכנים הזדמנויות חדשות לטובת מיצוי הפוטנציאל העסקי האדיר שטמון בשיתוף הפעולה עם מגדל בתחומי הפנסיה והפיננסיים, כמו בשאר תחומי הפעילות המשותפים".

תומר רובינשטיין, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי במגדל והאחראי על תחום הדיגיטל בקבוצה, מציין כי "מגדל הביאה את הדיגיטל לעולם הביטוח וממשיכה לתת מענה דיגיטלי מיטיבי ומתקדם לצורכי לקוחותיה, לרבות ציבור העצמאיים בעת הצטרפותם לפנסיית חובה או למסלול חיסכון פנסיוני המותאם באופן אישי. זאת באמצעות פלטפורמות רב-ערוצית הנותנת דגש רב לקלות, לפשטות וליעילות שבתהליכים הניתנים לביצוע באופן עצמאי, מכל מקום ובכל זמן".

 
הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.